Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13335
Title: Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти.
Authors: Лоюк, Оксана Вікторівна
Keywords: інтегрований підхід
інтеграція
інтеграція в дидактиці
об’єкти інтеграції
початкова освіта
Issue Date: 2020
Publisher: Інтернет видання
Citation: Лоюк О. В. Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Умань, 7–8 жовтня 2020 року) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т початкової освіти [та ін.] ; [голов. ред. Комар О. А.; редкол. : Кравчук О. В., Грітченко Т. Я., Лоюк О. В. [та ін.]. Умань, 2020. 80 с., С. 41–45.
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність проблеми структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу у навчанні, розкрито сутність понять «інтегрований підхід», «інтеграція». Описано об’єкти інтеграції – елементи інтеграції, підстава інтеграції, зінтегрований об’єкт. Інтеграція в дидактиці розглядається з двох позицій – як мета та як засіб навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13335
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Integrovanyi pidkhid u pochatkovii shkoli.pdfЛоюк О. В. Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Умань, 7–8 жовтня 2020 року) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т початкової освіти [та ін.] ; [голов. ред. Комар О. А.; редкол. : Кравчук О. В., Грітченко Т. Я., Лоюк О. В. [та ін.]. Умань, 2020. 80 с., С. 41–45.511,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.