Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2020-12-22T12:32:43Z-
dc.date.available2020-12-22T12:32:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПалагута І.В. Менторинг як одна із форм педагогічної підтримки молодого вчителя у Великій Британії. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: матеріали IV Міжнар. наук. онлайн конф. УАДО. Київ, 2020. C. 134–138.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13346-
dc.description.abstractПроаналізовано термін "менторинг" та його роль у становленні молодого вчителя. Описано функції ментора, як досвідченого викладача. Висвітлено вимоги до ментора у Великій Британії.uk_UA
dc.publisherУкраїнська асоціаціація дослідників освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectмолодий вчительuk_UA
dc.subjectменторингuk_UA
dc.subjectВелика Британіяuk_UA
dc.titleМенторинг як одна із форм педагогічної підтримки молодого вчителя у Великій Британіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mentoring yak odna iz form pedagogichnoi pidtrymky molodogo vchytela u Velykii Brytanii.pdf449,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.