Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13365
Title: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВОК ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Бойко, Юлія Степанівна
Keywords: аксіологічні установки
здоровий спосіб життя
педагогічні умови формування аксіологічних установок до здорового способу життя
Issue Date: Nov-2020
Publisher: БДПУ
Citation: Бойко Ю.С. Вплив педагогічних умов на формування установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. 2020. Вип.2. С. 266-279.
Series/Report no.: УДК;378.017:613
Abstract: Згідно з даними літературних джерел, фахівці вважають, що формування здорового способу життя студентської молоді забезпечується через створення у закладах вищої освіти спеціальних педагогічних умов. В статті встановлено, що формування аксіологічних установок до здорового способу життя у студентів  це багатогранний, суперечливий і цілісний процес, обумовлений сукупністю умов і факторів, які складають причину і рушійну силу його становлення і розвитку, є результатом цілеспрямованого оволодіння студентами знаннями про здоровий спосіб життя, уміннями і навичками його дотримання, набуття досвіду відповідального ставлення до власного життя і здоров’я, що є необхідним для успішної самореалізації у майбутній професійній діяльності. Метою написання статті є обґрунтування педагогічних умов формування установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти, а саме: сприяння становленню і розвитку у студентів ціннісних орієнтацій на збереження і зміцнення здоров’я в умовах здоров’язберігального освітнього середовища закладу вищої освіти; формування у студентів ціннісного ставлення до здоров’я на основі розробки педагогічної стратегії їхньої мотивації на здоровий спосіб життя; активізація свідомого оволодіння студентами досвідом здоров’язбереження. В сукупності педагогічні умови торкаються когнітивної сфери особистості студента (сприяють усвідомленому ставленню до свого способу життя, усвідомленню значущості здорового способу життя у професійній діяльності, актуалізації потреби в ньому), мотиваційно-ціннісної (сприяють ціннісному прийняттю здорового способу життя) і дієво-практичної (сприяють реалізації потреби в здоровому способі життя в процесі професійного становлення, збагаченню досвіду і залученню до нього).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13365
ISSN: 2412-9208
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВОК ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ.PDFБойко Ю.С. Вплив педагогічних умов на формування установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. 2020. Вип.2. С. 266-279.738,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.