Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-24T17:41:09Z | - |
dc.date.available | 2020-12-24T17:41:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Байдюк Л. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ // Проблеми підготовки сучасного вчител. Вип. 1(21), ч.2 / МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І.І.Демченко]. - Умань : Візаві, 2020. с.14-22 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4914 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428 | - |
dc.description.abstract | у статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності. Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.13 | - |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.3.011.3 – 051:81'243 | - |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf | у статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. | 331,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.