Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-12-24T17:41:09Z-
dc.date.available2020-12-24T17:41:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБайдюк Л. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ // Проблеми підготовки сучасного вчител. Вип. 1(21), ч.2 / МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І.І.Демченко]. - Умань : Візаві, 2020. с.14-22uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428-
dc.description.abstractу статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності. Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.13-
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.3.011.3 – 051:81'243-
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleУМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdfу статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки.331,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.