Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428
Title: УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Байдюк, Любов Миколаївна
Keywords: технологія
методика
педагогічні технології
особистісно-орієнтований підхід
інтеграція
мотивація
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Байдюк Л. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ // Проблеми підготовки сучасного вчител. Вип. 1(21), ч.2 / МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І.І.Демченко]. - Умань : Візаві, 2020. с.14-22
Series/Report no.: УДК;371.13
УДК;378.018.8:373.3.011.3 – 051:81'243
Abstract: у статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності. Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428
ISSN: 2307-4914
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdfу статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки.331,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.