Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13458
Title: | МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ КОМБІНОВАНИХ БАЛОК |
Authors: | Азізов, Талят Нуредінович Миза, Олександр Сергійович |
Keywords: | комбінована балка залізобетонна пластина гіпотеза плоских перерізів діаграма Прандтля ітераційний спосіб підсилення |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Азізов Т. Н. Методика розрахунку комбінованих балок / Т. Н. Азізов, О. С. Миза // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 183. - С. 95-105 |
Series/Report no.: | УДК;624.012.45 |
Abstract: | Наведено інженерну методику розрахунку кам'яних балок, підсилених бічними односторонніми і двосторонніми залізобетонними пластинами. Показано, що ступінь підсилення кам'яного елемента залежить від кількості анкерів, що з'єднують кам'яну частину з залізобетонними пластинами, діаметра цих анкерів, а також від геометричних і фізико-механічних характеристик бічних пластин. Показано, що при певному кроці анкерів і їх діаметрі комбіновану балку можна розглядати як монолітну з наявністю двох різних матеріалів. Розрахунок з урахуванням нелінійних властивостей матеріалів запропоновано вести подібно розрахунку залізобетонних балок з пошаровим поділом перерізу по висоті, але з урахуванням наявності двох шарів по ширині перетину. |
Description: | Показано, що через наявність двох різних матеріалів в перерізі можливих випадків визначення висоти стиснутої зони може бути чотири. Це залежить від відношення заданої при ітераціях деформації до максимальних деформацій двох шарів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13458 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Комбіновані_балки.pdf | 449,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.