Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2021-02-15T06:20:10Z-
dc.date.available2021-02-15T06:20:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГарматюк О.В. Методичні рекомендації з організації роботи з дисципліни «Маркетинг» : для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування, Умань: УДПУ. 2019. 21 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13488-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг» призначені для студентів, які вивчають дану дисципліну. Самостійна робота студента є важливою складовою у підготовці кваліфікованого фахівця, конкурентноспроможного на ринку праці, здатного до компетентної професійної діяльності на рівні світових стандартів. Самостійна робота студентів є одним з компонентів навчального процесу, важливим чинником, який формує вміння навчатися, сприяє активізації засвоєння студентом знань.uk_UA
dc.publisherНемає видавництваuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації з організації самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metody`chni rekomendaciyi do vy`konannya samostijnoyi roboty`.pdf853,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.