Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615
Title: | УСВІДОМЛЕНИЙ РУХ ТА СПОНТАННА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА |
Authors: | Подгорінова, Анастасія Юріївна |
Keywords: | рух усвідомлений рух спонтанна композиція імпровізація творча індивідуальність майбутній педагог-хореограф боді-джаз Лабан-категорії |
Issue Date: | 24-Apr-2020 |
Publisher: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Подгорінова А. Ю. Усвідомлений рух та спонтанна композиція як засоби формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 квіт. 2020 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 41–43. |
Series/Report no.: | УДК;793.32:[378.018.8:373.5.011.3-051:793.3] |
Abstract: | У статті визначено поняття «рух», «танцювальний рух». Розглянуто сутність усвідомленого руху. Ознайомлено із розвиваючою програмою «Розвиток спонтанного креативного танцю». Здійснено аналіз досвіду виконання вправ «Боді-джаз: усвідомлений рух» та «Дослідження Лабан-категорій». Прослідковано вплив усвідомленого руху та спонтанної композиції на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Usvidomleniy_rukh.pdf | 409,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.