Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615
Title: УСВІДОМЛЕНИЙ РУХ ТА СПОНТАННА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА
Authors: Подгорінова, Анастасія Юріївна
Keywords: рух
усвідомлений рух
спонтанна композиція
імпровізація
творча індивідуальність
майбутній педагог-хореограф
боді-джаз
Лабан-категорії
Issue Date: 24-Apr-2020
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Citation: Подгорінова А. Ю. Усвідомлений рух та спонтанна композиція як засоби формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 квіт. 2020 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 41–43.
Series/Report no.: УДК;793.32:[378.018.8:373.5.011.3-051:793.3]
Abstract: У статті визначено поняття «рух», «танцювальний рух». Розглянуто сутність усвідомленого руху. Ознайомлено із розвиваючою програмою «Розвиток спонтанного креативного танцю». Здійснено аналіз досвіду виконання вправ «Боді-джаз: усвідомлений рух» та «Дослідження Лабан-категорій». Прослідковано вплив усвідомленого руху та спонтанної композиції на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Usvidomleniy_rukh.pdf409,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.