Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2021-05-21T06:32:32Z-
dc.date.available2021-05-21T06:32:32Z-
dc.date.issued2021-03-21-
dc.identifier.citationБержанір А. Л. Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 23–24.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628-
dc.description.abstractУ статті показано важливість запровадження підприємницькими структурами принципів соціального маркетингу в умовах сучасного етапу розвитку ринкової економіки. Акцентовано на необхідності для компаній не тільки працювати для зростання прибутку, але й реалізовувати соціальні цінності. Вказано, що усе це сприяє формуванню позитивного іміджу фірми і забезпеченню її конкурентоспроможності. Обгрунтовано взаємозв’язки між економічними та соціальними процесами, які сприяють включенню у маркетинг спектру соціальних складових (гідні умови праці, розвиток персоналу, участь працівників в управлінні підприємством, реалізація соціальних програм тощо).uk_UA
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338(066)-
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleСоціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soc_vidp_market.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.