Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Title: Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: соціально відповідальний маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
управління маркетингом
споживачі
конкурентоспроможність
Issue Date: 21-Mar-2021
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Бержанір А. Л. Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 23–24.
Series/Report no.: УДК;658.8:338(066)
Abstract: У статті показано важливість запровадження підприємницькими структурами принципів соціального маркетингу в умовах сучасного етапу розвитку ринкової економіки. Акцентовано на необхідності для компаній не тільки працювати для зростання прибутку, але й реалізовувати соціальні цінності. Вказано, що усе це сприяє формуванню позитивного іміджу фірми і забезпеченню її конкурентоспроможності. Обгрунтовано взаємозв’язки між економічними та соціальними процесами, які сприяють включенню у маркетинг спектру соціальних складових (гідні умови праці, розвиток персоналу, участь працівників в управлінні підприємством, реалізація соціальних програм тощо).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soc_vidp_market.pdf1,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.