Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13779
Title: | Використання смартфонів під час вивчення англійської мови |
Authors: | Біленька, Юлія Олександрівна |
Keywords: | M-Learning смартфони глобалізація мобільний пристрій |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Біленька Ю. Використання смартфонів під час вивчення англійської мови. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Умань: ВПЦ «Візаві», 2021. С. 35–37. |
Series/Report no.: | УДК;37:001.895(477+100)(06) I-66 |
Abstract: | У період глобалізації, модернізації та діджиталізації суспільства в цілому та освітнього процесу зокрема, перед освітянами постають нові вимоги та завдання. Вирішення та реалізація яких можлива лише з використанням інтерактивних методів та прийомів навчання, постійним розвитком та удосконаленням знань, умінь та навичок і можливістю їх застосування у практичній діяльності. Розвиток інформаційних технологій та перехід на змішану форму навчання обумовлює використання великої кількості електронних ресурсів і засобів інформаційно-комунікаційних технологій Smart-освіти. Це сприяє створенню стійкої мотивації учнів до отримання знань. |
Description: | Смартфон став невід’ємною складовою життя. Школярі приділяють велику увагу спілкуванню у соціальних мережах, переписці у різних месенджерах. Вчителю потрібно навчитися використовувати переваги телефону під час вивчення англійської мови, який може доповнити традиційний підручник, та зробити процес вивчення мови інтерактивнішим. У тезах представлені переваги використання смартфонів під час вивчення англійської мови |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13779 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
використання смартфонів.pdf | 698,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.