Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокоф'єв, Геннадій Леонідович-
dc.date.accessioned2021-09-16T12:51:49Z-
dc.date.available2021-09-16T12:51:49Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationПрокоф’єв Г. Л. Роль образних засобів мовлення в структурі іншомовної комунікативної компетенції. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали матеріали IV міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. C. 227–229.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784-
dc.description.abstractУспішне використання непрямих засобів зв’язку між комунікантами передбачає існування певного системного контексту передачі та інтерпретації значення. Інформація про його закономірності та складові є частиною фонових знань носіїв мови, їх комунікативної компетенції – уміння доречно та ефективно використовувати мову у мінливих умовах спілкування. Гумор, іронія, метафора, гіпербола, натяки, які постійно присутні у спілкуванні носіїв мови, слід вважати одночасно інструментами та важливою частиною змісту навчання іноземних мов. Актуальним є питання «дозування» непрямих засобів спілкування в структурі навчального процесу в залежності від рівня володіння мовою, етапу її вивчення, характеру матеріалу, структури заняття, вікових особливостей слухачів, мети навчання.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37:001.895(477+100)(06) І-66-
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectінтерпретація значенняuk_UA
dc.subjectнепрямі засоби спілкуванняuk_UA
dc.subjectдозування непрямих засобів спілкуванняuk_UA
dc.subjectструктура навчального процесуuk_UA
dc.titleРОЛЬ ОБРАЗНИХ ЗАСОБІВ МОВЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Умань.pdf890,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.