Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784
Title: | РОЛЬ ОБРАЗНИХ ЗАСОБІВ МОВЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ |
Authors: | Прокоф'єв, Геннадій Леонідович |
Keywords: | комунікативна компетенція інтерпретація значення непрямі засоби спілкування дозування непрямих засобів спілкування структура навчального процесу |
Issue Date: | Apr-2021 |
Publisher: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Прокоф’єв Г. Л. Роль образних засобів мовлення в структурі іншомовної комунікативної компетенції. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали матеріали IV міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (Умань‚ 16 квітня 2021 р.). Умань: Візаві‚ 2021. C. 227–229. |
Series/Report no.: | УДК;37:001.895(477+100)(06) І-66 |
Abstract: | Успішне використання непрямих засобів зв’язку між комунікантами передбачає існування певного системного контексту передачі та інтерпретації значення. Інформація про його закономірності та складові є частиною фонових знань носіїв мови, їх комунікативної компетенції – уміння доречно та ефективно використовувати мову у мінливих умовах спілкування. Гумор, іронія, метафора, гіпербола, натяки, які постійно присутні у спілкуванні носіїв мови, слід вважати одночасно інструментами та важливою частиною змісту навчання іноземних мов. Актуальним є питання «дозування» непрямих засобів спілкування в структурі навчального процесу в залежності від рівня володіння мовою, етапу її вивчення, характеру матеріалу, структури заняття, вікових особливостей слухачів, мети навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13784 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.