Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шумаєва, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Коваленко, Світлана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T22:12:24Z | - |
dc.date.available | 2021-09-17T22:12:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Шумаєва С.П., Коваленко С. М. Історія інклюзивних освітніх практик у США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2021. № 2 .С. 157-163 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37(73)(09):376.01 | - |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | неповносправні діти | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | система загальної освіти США | uk_UA |
dc.title | Історія інклюзивних освітніх практик у США | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228834-Текст статті-521081-1-10-20210409.pdf | 488,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.