Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Назва: | Історія інклюзивних освітніх практик у США |
Автори: | Шумаєва, Світлана Петрівна Коваленко, Світлана Миколаївна |
Ключові слова: | особливі освітні потреби неповносправні діти інклюзивне середовище інклюзія дитина з особливими освітніми потребами система загальної освіти США |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" |
Бібліографічний опис: | Шумаєва С.П., Коваленко С. М. Історія інклюзивних освітніх практик у США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2021. № 2 .С. 157-163 |
Серія/номер: | УДК;37(73)(09):376.01 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто етапи становлення інклюзивної освіти у США, проаналізовано різні підходи до визначення поняття «особливі освітні потреби», «неповносправні діти», «інклюзивне середовище», «інклюзія», зроблено ретроспективу державних актів, законів, пов’язаних із проблемою особливих освітніх потреб у системі загальної освіти США. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13797 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
228834-Текст статті-521081-1-10-20210409.pdf | 488,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.