Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13863
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возносименко, Дарія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T10:23:59Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T10:23:59Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-21 | - |
dc.identifier.citation | Возносименко Д. А. Практична підготовка студентів до здоров’язбереження учнів на уроках математики як важлива складова освітнього процесу. Молодь і ринок. Дрогобич, 2021. №1 (187). С. 50-55. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2617-0825 | - |
dc.identifier.uri | http://mir.dspu.edu.ua/article/view/228278 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13863 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів математики доздоров’язбереження учнів. Розглянуто, що практична підготовка майбутнього вчителя математики доздоров’язбережувальної діяльності – це невід’ємний компонент фахової підготовки, яка передбачає оволодіннястудентами навичками, уміннями та способами організації майбутньої професійної діяльності. Педагогічнапрактика є однією із ключових форм набуття студентами суб’єктного практичного досвіду педагогічноїздоров’язбережувальної діяльності. Наведено приклади завдань для студентів під час проходження практики,які спрямовані на розвиток здоров’язбережувальної компетентності учнів. Зазначено, що розробка тавикористання вправ здоров’язбрежувального змісту сприяє розвитку інтересу учнів до предмету, і насампередформуванню здров’язбрежувальної компетентності учнів | uk_UA |
dc.publisher | ШВИДКОДРУК | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051]:614] | - |
dc.subject | підготовка учителя математики | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk_UA |
dc.subject | Здоров’язбереженн | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.title | Практична підготовка студентів до здоров’язбереження учнів на уроках математики як важлива складова освітнього процесу | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
228278-Текст статті-519567-1-10-20210331.pdf | 555,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.