Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.contributor.authorІщенко, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T10:29:38Z-
dc.date.available2021-09-20T10:29:38Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationІщенко Г. В., Возносименко Д. А. Виробнича педагогічна практика в умовах дистанційного навчання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. №17(1), 2021 с. 80-85uk_UA
dc.identifier.issn2519-2361-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13865-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальні питання практичної підготовки студентів у педагогічних закладах вищої освіти. Зазначено, що у процесі педагогічної практики відбувається найбільш інтенсивне ознайомлення з усіма аспектами майбутньої роботи, проявляється критичне та осмислене ставлення до дисциплін, що вивчаються, включаються механізми педагогічної рефлексії, формуються основи професійної самооцінки. Мета статті полягає в огляді особливостей виробничої педагогічної практики в умовах дистанційного навчання. Виробнича педагогічна практика як компонент професійної підготовки реалізує декілька функцій: навчальну, розвивальну, виховну, контролюючу, фахово-діагностичну, адаптаційну. У статті зазначено, що процес підготовки кваліфікованих вчителів математики з кожним роком істотно підвищує рівень вимог до майбутніх фахівців, змінюються зміст і структура завдань, які студент має вирішувати самостійно. Впровадження дистанційних технологій у навчальний процес спрямоване на глибше розуміння навчального матеріалу; формування таких компетенцій як: комунікативні, інформаційні, самоосвіти. Вказано, що у процесі проходження виробничої практики в умовах дистанційного навчання, найкращими у плані ефективності та за простотою підключення є такі онлайн сервіси як Moodle, Google Classroom і Microsoft Teams. У рамках дистанційного режиму роботи на період карантину офіційними є канали зв’язку керівників та студентів: Moodle, Zoom, Googl Meet, Viber, Skype, Google Classroom, Telegram, електронна пошта тощо. Зроблено висновок, що оскільки підготовка висококваліфікованих фахівців була й залишається найважливішим завданням педагогічних закладів вищої освіти, тому у сучасних умовах дистанційного навчання, практична підготовка сучасного вчителя математики потребує значного контролю, уваги та відповідальності.uk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А.С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147.091.33-027,22:37.018.43-
dc.subjectпідготовка учителя математикиuk_UA
dc.subjectвиробнича педагогічна практикаuk_UA
dc.subjectвпровадження дистанційних технологійuk_UA
dc.subjectонлайн сервісиuk_UA
dc.titleВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Возносименко_Іщенко.pdf511,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.