Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2021-09-25T18:20:43Z-
dc.date.available2021-09-25T18:20:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГарматюк, О. (2021) «ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ», Економіка та суспільство, (25). doi: 10.32782/2524-0072/2021-25-3.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13949-
dc.description.abstractРозкрите питання щодо сутності поняття «digital-маркетинг». Обґрунтована відповідь щодо відмінностей «цифрового маркетингу» та «маркетингу в інтернеті». Присутня розгорнута відповідь, на питання: «що є основними інструментами digital-маркетингу та каналами його розподілу». Наведені приклади реалізації декількох з перелічених каналів. Обґрунтована принципова відмінність сучасних засобів digital-маркетингу від минулих, які наразі не мають такої високої ефективності, як раніше. До інструментів digital-маркетингу відносяться заходи, які дозволяють оповістити велика кількість людей або привернути увагу цільової аудиторії до продукції або послуг компанії, організації. дається характе-ристика основних ефективних інтегрованих інструментів digital-маркетингу. Особливу увагу відведено ефек-тивності соціальних медіа каналів. Автором проведено SWOT-аналіз, який допоміг визначити сильні та слабкі сторони використання digital-маркетингу. На основі отриманої інформації зроблені аргументовані висновки.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138-
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти digital-маркетингуuk_UA
dc.subjectканали digital-маркетингуuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeUSE OF DIGITAL MARKETING IN THE PROMOTION COMPLEXuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
233-Текст статті-223-1-10-20210415.pdf174,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.