Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13949
Title: ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ
Other Titles: USE OF DIGITAL MARKETING IN THE PROMOTION COMPLEX
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: digital-маркетинг
інструменти digital-маркетингу
канали digital-маркетингу
інтернет
реклама
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гарматюк, О. (2021) «ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ У КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ», Економіка та суспільство, (25). doi: 10.32782/2524-0072/2021-25-3.
Series/Report no.: УДК;339.138
Abstract: Розкрите питання щодо сутності поняття «digital-маркетинг». Обґрунтована відповідь щодо відмінностей «цифрового маркетингу» та «маркетингу в інтернеті». Присутня розгорнута відповідь, на питання: «що є основними інструментами digital-маркетингу та каналами його розподілу». Наведені приклади реалізації декількох з перелічених каналів. Обґрунтована принципова відмінність сучасних засобів digital-маркетингу від минулих, які наразі не мають такої високої ефективності, як раніше. До інструментів digital-маркетингу відносяться заходи, які дозволяють оповістити велика кількість людей або привернути увагу цільової аудиторії до продукції або послуг компанії, організації. дається характе-ристика основних ефективних інтегрованих інструментів digital-маркетингу. Особливу увагу відведено ефек-тивності соціальних медіа каналів. Автором проведено SWOT-аналіз, який допоміг визначити сильні та слабкі сторони використання digital-маркетингу. На основі отриманої інформації зроблені аргументовані висновки.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13949
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
233-Текст статті-223-1-10-20210415.pdf174,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.