Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004
Title: | СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Бояр, Владислав Бербец, Віталій Васильович |
Keywords: | Диверенціація трудове навчання диференційований контроль знань особистісний підхід |
Issue Date: | 14-Apr-2021 |
Publisher: | УДПУ імені Павла Тичини |
Citation: | Бояр В., Бербец В. СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 14 квіт. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука. – Умань. 2021. - С. 11-15. |
Abstract: | У статті ми розглядаємо такі теоретичні й практичні питання: диференціація як вирішальний засіб індивідуалізації та гуманізації навчання; системи, рівні і види диференціації загальної шкільної освіти; педагогічні умови, що забезпечують і диференційований підхід до організації навчання; організаційні питання диференціації навчання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.