Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишевська, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T13:06:33Z | - |
dc.date.available | 2021-10-07T13:06:33Z | - |
dc.date.issued | 2017-07-06 | - |
dc.identifier.citation | Малишевська І.А. Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. Вісник Черкаського Університету. Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип.10. С.83-87. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2076-586Х | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню стану підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. У статті визначено, що Україна перебуває на початку кардинальних змін освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами. Стрімко активізується пошук шляхів і засобів удосконалення професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізацію підготовки та перепідготовки психолого-педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання в Україні. Окреслено проблеми формування професіоналізму спеціалістів масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378 | - |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | освітня інклюзія | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні кадри | uk_UA |
dc.subject | проблеми формування професіоналізму психолого-педагогічних кадрів в галузі інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.subject | модернізація підготовки та перепідготовки | uk_UA |
dc.title | Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії | uk_UA |
dc.title.alternative | The State Of Preparation Of Psychological-And-Pedagogical Staff To Work In Conditions Of Educational Inclusion | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
МІА_Черкаси.pdf | 252,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.