Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084
Title: | Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії |
Other Titles: | The State Of Preparation Of Psychological-And-Pedagogical Staff To Work In Conditions Of Educational Inclusion |
Authors: | Малишевська, Ірина Анатоліївна |
Keywords: | діти з особливими освітніми потребами інклюзивне навчання освітня інклюзія психолого-педагогічні кадри проблеми формування професіоналізму психолого-педагогічних кадрів в галузі інклюзивної освіти модернізація підготовки та перепідготовки |
Issue Date: | 6-Jul-2017 |
Publisher: | Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького |
Citation: | Малишевська І.А. Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. Вісник Черкаського Університету. Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип.10. С.83-87. |
Series/Report no.: | УДК;378 |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню стану підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. У статті визначено, що Україна перебуває на початку кардинальних змін освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами. Стрімко активізується пошук шляхів і засобів удосконалення професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізацію підготовки та перепідготовки психолого-педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання в Україні. Окреслено проблеми формування професіоналізму спеціалістів масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084 |
ISSN: | 2076-586Х |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МІА_Черкаси.pdf | 252,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.