Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14087
Title: Аналіз системи підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзивної освіти в США
Other Titles: Analysis of System of Training of Pedagogical Personnels for Working in the Conditions of Inclusive Education in the USA
Authors: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
інклюзивне навчанн
підготовка педагогічних кадрів
американський досвід
американські педагогічні кадри
система підготовки педагогів в США
реструктуризація української освітньої системи
Issue Date: 29-Jan-2018
Publisher: ТОВ "Нашадрукарня"
Citation: Малишевська І.А. Аналіз системи підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзивної освіти в США. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови / за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої. Київ: ТОВ «Наша друкарня», 2017. Вип.13. С. 157-166
Series/Report no.: УДК;376
Abstract: У статті проаналізовано американський досвід підготовки педагогічних кадрів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізації підготовки американських педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено прогресивні напрями професійної підготовки американських педагогічних спеціалістів до роботи в умовах інклюзивної освіти. У статті зазначено, що американський досвід кадрового забезпечення для організації інклюзивного навчання істотно оптимізуе реструктуризацію української освітньої системи відповідно до потреб сьогодення та реалізацію Конвенції ООН про права інвалідів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14087
ISSN: 2313-4011
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4-14-PB_Титул.pdf255,76 kBAdobe PDFView/Open
4-14-PB_Зміст.pdf145,09 kBAdobe PDFView/Open
МІА_АПН_Ст.pdf231,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.