Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:08:40Z-
dc.date.available2021-10-08T08:08:40Z-
dc.date.issued2020-07-07-
dc.identifier.citationМалишевський О. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи / [редкол.: Л. Б. Лук’янова (голова), О. В. Аніщенко (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ: ТОВ «Талком», 2020. Вип. 1(17). С. 52–62.uk_UA
dc.identifier.issn2308-6386-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14098-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню практичного аспекту формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. У статті здійснено аналіз практичної підготовки формування професійної мобільності здобувачів вищої освіти з урахуванням результатів психолого-педагогічних праць вітчизняних та зарубіжних науковців. З’ясовано, що організація практичної підготовки інженерів-педагогів зорієнтована з урахуванням потреб ринку праці. Акцентовано на перевагах контекстного та технологічного підходів у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Визначено, що в організації освітнього процесу високий потенціал мають когнітивно зорієнтовані технології (діалогічні методи навчання, лекції-конференції, мультимедіа лекції, семінари-дискусії, семінари-«круглі столи», проблемне навчання тощо), особистісно зорієнтовані технології (інтерактивне навчання; креативні, інтелектуально-творчі, рольові, імітаційні, ситуативні ігри; тренінги тощо), діяльнісно зорієнтовані технології (контекстне навчання; організаційно-ділові ігри; метод проєктів, зокрема науково-дослідні проєкти, кейс-метод, пізнавально-пошукові завдання тощо). Доведено, що впровадження таких технологій сприяє реалізації практичної підготовки фахівців: інтенсифікації, підвищенні ефективності та якості освітнього процесу; диференціації навчання; системну інтеграцію предметних завдань; професійно-особистісному зростанню, самореалізації і самовдосконаленню. З’ясовано, що одним із найбільш ефективних шляхів підвищення практичної підготовки формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів є забезпечення міжгалузевої інтеграції, яка виступає індикатором якості професійної підготовки. Теоретичні дослідження спрямовують подальший науковий пошук на впровадження системи формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів.uk_UA
dc.publisherТОВ «Талком»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:377.011.3-051]:378.147.091.33-027.22]:001.891-
dc.subjectпрактична підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectінженери-педагогиuk_UA
dc.subjectміжгалузева інтеграціяuk_UA
dc.titleДослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeResearch Of Professional Mobility Formation Of Future Engineers-Teachers In The Practical Training Contextuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
document1.pdf493,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.