Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14098
Title: | Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки |
Other Titles: | Research Of Professional Mobility Formation Of Future Engineers-Teachers In The Practical Training Context |
Authors: | Малишевський, Олег Володимирович |
Keywords: | практична підготовка професійна мобільність інженери-педагоги міжгалузева інтеграція |
Issue Date: | 7-Jul-2020 |
Publisher: | ТОВ «Талком» |
Citation: | Малишевський О. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи / [редкол.: Л. Б. Лук’янова (голова), О. В. Аніщенко (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ: ТОВ «Талком», 2020. Вип. 1(17). С. 52–62. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:377.011.3-051]:378.147.091.33-027.22]:001.891 |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню практичного аспекту формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. У статті здійснено аналіз практичної підготовки формування професійної мобільності здобувачів вищої освіти з урахуванням результатів психолого-педагогічних праць вітчизняних та зарубіжних науковців. З’ясовано, що організація практичної підготовки інженерів-педагогів зорієнтована з урахуванням потреб ринку праці. Акцентовано на перевагах контекстного та технологічного підходів у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Визначено, що в організації освітнього процесу високий потенціал мають когнітивно зорієнтовані технології (діалогічні методи навчання, лекції-конференції, мультимедіа лекції, семінари-дискусії, семінари-«круглі столи», проблемне навчання тощо), особистісно зорієнтовані технології (інтерактивне навчання; креативні, інтелектуально-творчі, рольові, імітаційні, ситуативні ігри; тренінги тощо), діяльнісно зорієнтовані технології (контекстне навчання; організаційно-ділові ігри; метод проєктів, зокрема науково-дослідні проєкти, кейс-метод, пізнавально-пошукові завдання тощо). Доведено, що впровадження таких технологій сприяє реалізації практичної підготовки фахівців: інтенсифікації, підвищенні ефективності та якості освітнього процесу; диференціації навчання; системну інтеграцію предметних завдань; професійно-особистісному зростанню, самореалізації і самовдосконаленню. З’ясовано, що одним із найбільш ефективних шляхів підвищення практичної підготовки формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів є забезпечення міжгалузевої інтеграції, яка виступає індикатором якості професійної підготовки. Теоретичні дослідження спрямовують подальший науковий пошук на впровадження системи формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14098 |
ISSN: | 2308-6386 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document1.pdf | 493,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.