Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14106
Назва: | Сучасні підходи до проблеми профорієнтаційної роботи |
Автори: | Міщенко, Марина Сергіївна Кочубей, Тетяна Дмитрівна |
Ключові слова: | профорієнтаційна робота старшокласники сучасні підходи самореалізація самовизначення заклади вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Кочубей Т. Д., Міщенко М. С. Сучасні підходи до проблеми профорієнтаційної роботи. Габітус. №26. 2021. С. 85–88. |
Серія/номер: | УДК;37.017:331.548 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі профорієнтації серед учнів та інтегрування нових форм і методів роботи з використанням електронних технологій в цю діяльність. Проблема профорієнтації, безумовно, є громадською, так як саме від неї залежить стан суспільства, розвиток ринку праці, зайнятість населення, можливість виявлення талантів і спрямування їх в найбільш сприятливі сфери діяльності. Викладається, що основною проблемою профорієнтаційної роботи є подолання або зведення до мінімуму виникаючих протиріч, які існують між об’єктивними потребами суспільства в достатній і збалансованій кадровій структурі і суб’єктивними професійними бажаннями і прагненнями молоді, яка не може або не хоче підлаштовуватися під реалії сьогодення. Розглядаються стратегії професійного вибору і освітні траєкторії старшокласників при реалізації професійного вибору. Пропонуються основні напрямки профорієнтаційної роботи зі старшокласниками. Акцентовано на неготовності старшокласників до свідомого вибору професії, а саме особистісній, емоційній, інформаційній. Наведено результати дослідження професійного самовизначення старшокласників. Результати дослідження проведених Центром психологічного діагностування та тренінгових технологій «Інсайт» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини показують, що значна частина випускників шкіл не має сформованих планів професійного самовизначення і не робить усвідомленого вибору професії. Розглянуто, що сучасними інноваційними формами профорієнтації є застосуванню інформаційно-комунікаційних технологій, професійні проби, «Один день з життя студента», рекламна інформація, сайт закладу освіти. Виявлено, що не менш важливим є формування у старшокласників комплексу «м’яких навичок» (Soft Skills), необхідних для успішного самовизначення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14106 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SUChASNI PIDKhODY DO PROBLEMY PROFORIIeNTATsIINOI ROBOTY.pdf | 166,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.