Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщенко, Марина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T07:22:33Z | - |
dc.date.available | 2021-10-11T07:22:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Міщенко М. С. Квест-технології в профорієнтаційної роботи. Профорієнтація серед учнівської молоді в умовах інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 14 квітня 2021 р.). Умань : Візаві, 2021. С. 79–80. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117 | - |
dc.description.abstract | Пpoфеcійне самовизначення кожної людини розпочинається з раннього дитинства, коли в грі вона бере на себе різні пpофеcійні ролі, а також програє поведінку, пов’язані з ними. У ранній юності зaвершується пpoфеcійне самовизначення випускника, яке впливатиме на все його подальше життя. Цим обумовлюється неoбхідність проведення систематичної роботи з учнями з питань пpофеcійної орієнтації і життєвому cамoвизначенню протягом всього періоду навчанняя в школі. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | квест-технології | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.title | Квест-технології в профорієнтаційної роботи. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kvest-tekhnolohii v proforiientatsiinoi roboty.pdf | 1,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.