Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117
Назва: | Квест-технології в профорієнтаційної роботи. |
Автори: | Міщенко, Марина Сергіївна |
Ключові слова: | квест-технології професійне самовизначення старшокласники технології |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Міщенко М. С. Квест-технології в профорієнтаційної роботи. Профорієнтація серед учнівської молоді в умовах інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 14 квітня 2021 р.). Умань : Візаві, 2021. С. 79–80. |
Короткий огляд (реферат): | Пpoфеcійне самовизначення кожної людини розпочинається з раннього дитинства, коли в грі вона бере на себе різні пpофеcійні ролі, а також програє поведінку, пов’язані з ними. У ранній юності зaвершується пpoфеcійне самовизначення випускника, яке впливатиме на все його подальше життя. Цим обумовлюється неoбхідність проведення систематичної роботи з учнями з питань пpофеcійної орієнтації і життєвому cамoвизначенню протягом всього періоду навчанняя в школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kvest-tekhnolohii v proforiientatsiinoi roboty.pdf | 1,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.