Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14153
Title: | Соціальний інтелект як фактор волонтерської діяльності майбутніх медичних працівників |
Other Titles: | Social Intelligence as a Factor of Volunteer Activities by Future Medical Workers |
Authors: | Онуфріева, Ліана Анатоліївна Чайковська, Оксана Миколаіївна Кобець, Олександр Володимирович Павелків, Роман Володимирович Мельнічук, Тетяна Іванівна |
Keywords: | Соціальний інтелект, Студенти-волонтери, Медичні працівники, Волонтерство, Співчуття, Суспільно корисна діяльність. |
Issue Date: | 25-Mar-2020 |
Publisher: | Без видавництва (Інтернет видання) |
Citation: | Onufriieva, L., Chaikovska, O., Kobets, O., Pavelkiv, R., & Melnychuk, T. (2020). Social Intelligence as a Factor of Volunteer Activities by Future Medical Workers. Journal of History Culture and Art Research, 9(1), 84-95. |
Abstract: | У статті представлені результати теоретичних і емпіричних досліджень соціального інтелекту студентів медичного коледжу при здійсненні суспільно корисної діяльності засобами волонтерської роботи. Соціальний інтелект розглядається як відносно стійка система інтелектуальних здібностей, які виражаються в соціальній поведінці особистості. Автор підкреслює роль соціального інтелекту в діяльності майбутніх фахівців в області охорони здоров'я. У статті аналізуються психологічні дослідження з проблеми соціального інтелекту. В ході емпіричного дослідження виявлено рівень соціального інтелекту студентів-волонтерів, встановлена його взаємозв'язок з рівнем емпатійних тенденцій і типом міжособистісних відносин. Відзначено, що формування соціального інтелекту визначає соціальне сприйняття, соціальну чутливість, соціальне мислення, рефлексію і співчуття. Соціальний інтелект - це здатність розвиватися в соціальній взаємодії. Рівень розвитку соціального інтелекту в цілому і його індивідуальні здібності пов'язані з особистісними характеристиками і особливостями компанії. Встановлено, що соціальний інтелект є частиною комунікативно-рефлексивного компонента психологічної готовності студентів до волонтерської діяльності, включає відповідну комунікативну компетенцію як здатність формулювати свою думку і розуміти думку іншої людини, здатність розпізнавати як вербальні, так і невербальні сигнали. в процесі спілкування з урахуванням віку та індивідуальних аспектів спілкування, наявності відповідних механізмів сприйняття (емпатія, рефлексія, ідентифікація), вміння взаємодіяти з колегами і людьми, яким надається допомога, вміння працювати в команді і знаходити вихід з конфлікту ситуації і т. д. Зроблено висновок, що розвиток соціального інтелекту майбутніх фахівців обумовлено емпатичних тенденцій, що переважає структурою цінностей, повагою до інших, їх поведінки і дій, типам міжособистісних відносин. Виявлений рівень соціального інтелекту студентів і волонтерів, його взаємозв'язок з рівнем емпатійних тенденцій і типом міжособистісних відносин вказує на необхідність розробки експериментально-психологічної програми формування соціального інтелекту у майбутніх медичних працівників. |
URI: | http://kutaksam.karabuk.edu.tr/index.php/ilk/article/view/2536 https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14153 |
ISSN: | 2147-0626 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Веб оф сайнс 2020.pdf | 340,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.