Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorГребеніченко, Дарія Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-11-24T07:57:02Z-
dc.date.available2021-11-24T07:57:02Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationТкаченко І. А., Гребеніченко Д. І. Міжпредметні зв’язки у вивченні природничо-наукових дисциплін. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 20 травня 2021 р., м. Тернопіль. С. 322 – 324.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14226-
dc.description.abstractМіжпредметні зв’язки слід розглядати як відображення в навчальному процесі міжнаукових зв’язків, що складають одну з характерних рис сучасного наукового пізнання. Незаперечним є те, що в результаті вивчення циклу природничих дисциплін, випускник повинен знати фундаментальні закони природи, неорганічної і органічної матерії, біосфери, ноосфери, розвитку людини; уміти оцінювати проблеми взаємозв’язку індивіда, людського суспільства і природи; володіти навиками формування загальних уявлень про матеріальну першооснову Всесвіту.uk_UA
dc.publisherТНПУ ім. Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв'язкиuk_UA
dc.subjectприродознавствоuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.titleМіжпредметні зв’язки у вивченні природничо-наукових дисциплінuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.