Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-11-27T22:00:12Z-
dc.date.available2021-11-27T22:00:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоберник О. М., Коберник Г. І., Білецька І. О. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, Вип. 2 (22), 2020. С. 70-81uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14259-
dc.description.abstractМета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного феномену.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.01-
dc.subjectкатегоріяuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectпередача досвідуuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectтрадиційний підхідuk_UA
dc.subjectсучасний підхідuk_UA
dc.subjectсистематизаціяuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.titleКАТЕГОРІЯ «ВИХОВАННЯ» В ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kategoria_vukhovannia_v_pedagogichnomu_dyskursi.pdf717,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.