Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14259
Назва: КАТЕГОРІЯ «ВИХОВАННЯ» В ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Автори: Коберник, Олександр Миколайович
Коберник, Галина Іванівна
Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: категорія
педагогіка
виховання
вплив
передача досвіду
взаємодія
традиційний підхід
сучасний підхід
систематизація
підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Коберник О. М., Коберник Г. І., Білецька І. О. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, Вип. 2 (22), 2020. С. 70-81
Серія/номер: УДК;37.01
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного феномену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14259
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kategoria_vukhovannia_v_pedagogichnomu_dyskursi.pdf717,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.