Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-11-29T10:29:37Z-
dc.date.available2021-11-29T10:29:37Z-
dc.date.issued2021-10-01-
dc.identifier.citationКоберник О., Коберник Г., Білецька І. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 2(22). С. 70 – 81.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266-
dc.description.abstractМета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного феномену.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectкатегоріяuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectпередача досвідуuk_UA
dc.titleКатегорія «виховання» в педагогічному дискурсі.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Ст Кат вих.pdf385,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.