Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266
Title: | Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. |
Authors: | Коберник, Олександр Миколайович Коберник, Галина Іванівна Білецька, Ірина Олександрівна |
Keywords: | категорія педагогіка виховання взаємодія вплив передача досвіду |
Issue Date: | 1-Oct-2021 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Коберник О., Коберник Г., Білецька І. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 2(22). С. 70 – 81. |
Abstract: | Мета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного феномену. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Ст Кат вих.pdf | 385,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.