Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гембарук, Алла Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T12:46:52Z | - |
dc.date.available | 2021-11-29T12:46:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Alla Gembaruk. Teacher Assistantship within Distance Learning Framework. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. .86–89 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282 | - |
dc.description.abstract | Тези окреслюють особливості проведення навчально-педагогічної практики з методики навчання англійської мови студентами 3 курсу факультету іноземних мов в умовах дистанційного навчання. Описано шляхи адаптації матеріалів практики відповідно до змістових модулів.Узагальнено відгуки студентів щодо нового формату навчально-педагогічної практики. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | school experience | uk_UA |
dc.subject | pre-service teacher training | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | teacher assistantship | uk_UA |
dc.title | TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Alla Gembaruk_TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK.pdf | 830,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.