Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282
Назва: | TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK |
Автори: | Гембарук, Алла Степанівна |
Ключові слова: | school experience pre-service teacher training distance learning teacher assistantship |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Alla Gembaruk. Teacher Assistantship within Distance Learning Framework. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. .86–89 |
Короткий огляд (реферат): | Тези окреслюють особливості проведення навчально-педагогічної практики з методики навчання англійської мови студентами 3 курсу факультету іноземних мов в умовах дистанційного навчання. Описано шляхи адаптації матеріалів практики відповідно до змістових модулів.Узагальнено відгуки студентів щодо нового формату навчально-педагогічної практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14282 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Alla Gembaruk_TEACHER ASSISTANTSHIP WITHIN DISTANCE LEARNING FRAMEWORK.pdf | 830,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.