Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2021-12-03T11:01:13Z-
dc.date.available2021-12-03T11:01:13Z-
dc.date.issued2021-10-29-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 72–74uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319-
dc.descriptionhttps://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/uk_UA
dc.description.abstractВ умовах посилення ресурсних, екологічних і соціальних обмежень соціальний маркетинг може бути розвинений до рівня маркетингу змін і використаний як продуктивний інструмент управління. Оскільки початок змінам дають кризові ситуації, то соціальний маркетинг актуальний саме у своєчасному застосуванні маркетингових принципів і технологій, що використовуються для зміни поведінки людей: від небажаного до корисного стереотипу поведінки в новому контексті економічних, політичних, соціальних, організаційних і технологічних факторів і обставин зовнішнього середовища.uk_UA
dc.publisherЛуцьк : ІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:004.67 (043.2)-
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectплан маркетингуuk_UA
dc.subjectпрограма маркетингуuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.titleСоціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвиткуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Sotsialnyi_marketynh.pdf779,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.