Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319
Title: Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: соціальний маркетинг
соціально-економічний розвиток
план маркетингу
програма маркетингу
концепція маркетингу
Issue Date: 29-Oct-2021
Publisher: Луцьк : ІВВ Луцького НТУ
Citation: Богашко О. Л. Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 72–74
Series/Report no.: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Abstract: В умовах посилення ресурсних, екологічних і соціальних обмежень соціальний маркетинг може бути розвинений до рівня маркетингу змін і використаний як продуктивний інструмент управління. Оскільки початок змінам дають кризові ситуації, то соціальний маркетинг актуальний саме у своєчасному застосуванні маркетингових принципів і технологій, що використовуються для зміни поведінки людей: від небажаного до корисного стереотипу поведінки в новому контексті економічних, політичних, соціальних, організаційних і технологічних факторів і обставин зовнішнього середовища.
Description: https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sotsialnyi_marketynh.pdf779,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.