Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorСотська, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorКороль, Анатолій Миколайович-
dc.contributor.authorГордаш, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2021-12-14T08:13:01Z-
dc.date.available2021-12-14T08:13:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПічкур М. О., Сотська Г. І., Демченко І. І., Король А. М., Гордаш А. М. Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України'' 2020. Т. 79. № 5. С. 296–312.uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391-
dc.descriptionhttps://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2927/1726uk_UA
dc.description.abstractУ статті в історичній ретроспективі розглянуто цінності традиційних та інноваційних студій образотворення різних поколінь митців, серед яких визначено особливості генерації творців художніх артефактів інформаційного світу. Розкрито ґенезу становлення цифрової арт-практики та виявлено її вплив на оновлення усталеної класифікації системи образотворчого мистецтва творами цифрового формату різних видів і жанрів, що виконуються технічним, автоматизованим чи штучним способом. З’ясовано, що в умовах інформатизації і цифровізації образотворчого мистецтва розширюються межі художнього любительства як фактора розмивання професійного і профанного в особистості митця. Для подолання цього негативу йому доцільно володіти традиційним і цифровим образно-виразним інструментарієм. Доведено, що поліпарадигмальна за своєю сутністю образотворча підготовка фахівців мистецького профілю в закладах вищої освіти має бути спрямованою на спадкоємність та органічний синтез класичної і цифрової парадигми її функціонування. У тезаурусі мистецької освіти до наукового обігу запропоновано новий термін «цифрова парадигма образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі» для позначення специфіки арт-педагогічного процесу організації продуктивної навчально-творчої діяльності студентів на основі комплексного опанування графічної, живописної, формотворної і композиційної грамоти з метою досягнення необхідного і достатнього рівня творчої компетентності та основ художньої майстерності продукування творів електронного формату. Обґрунтовано методологію цифрової артпедагогіки, що охоплює принципи гуманізму, креативності, міждисциплінарної інтеграції, рефлексії та постійного пошуку і застосування ефективних методів подолання негативів інформаційного середовища.uk_UA
dc.publisherКиїв: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України''uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:[028.42: 028.63]:85:7.072.2-
dc.subjectПедагогікаuk_UA
dc.subjectмитецьuk_UA
dc.subjectінформаційне поколінняuk_UA
dc.subjectкласичне образотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectцифрове образотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectарт-педагогікаuk_UA
dc.titleМитець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeМитець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
MITEZ_20_SS.pdf310,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.