Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.contributor.author | Сотська, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Король, Анатолій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Гордаш, Андрій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T08:13:01Z | - |
dc.date.available | 2021-12-14T08:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Пічкур М. О., Сотська Г. І., Демченко І. І., Король А. М., Гордаш А. М. Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України'' 2020. Т. 79. № 5. С. 296–312. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391 | - |
dc.description | https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2927/1726 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті в історичній ретроспективі розглянуто цінності традиційних та інноваційних студій образотворення різних поколінь митців, серед яких визначено особливості генерації творців художніх артефактів інформаційного світу. Розкрито ґенезу становлення цифрової арт-практики та виявлено її вплив на оновлення усталеної класифікації системи образотворчого мистецтва творами цифрового формату різних видів і жанрів, що виконуються технічним, автоматизованим чи штучним способом. З’ясовано, що в умовах інформатизації і цифровізації образотворчого мистецтва розширюються межі художнього любительства як фактора розмивання професійного і профанного в особистості митця. Для подолання цього негативу йому доцільно володіти традиційним і цифровим образно-виразним інструментарієм. Доведено, що поліпарадигмальна за своєю сутністю образотворча підготовка фахівців мистецького профілю в закладах вищої освіти має бути спрямованою на спадкоємність та органічний синтез класичної і цифрової парадигми її функціонування. У тезаурусі мистецької освіти до наукового обігу запропоновано новий термін «цифрова парадигма образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі» для позначення специфіки арт-педагогічного процесу організації продуктивної навчально-творчої діяльності студентів на основі комплексного опанування графічної, живописної, формотворної і композиційної грамоти з метою досягнення необхідного і достатнього рівня творчої компетентності та основ художньої майстерності продукування творів електронного формату. Обґрунтовано методологію цифрової артпедагогіки, що охоплює принципи гуманізму, креативності, міждисциплінарної інтеграції, рефлексії та постійного пошуку і застосування ефективних методів подолання негативів інформаційного середовища. | uk_UA |
dc.publisher | Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України'' | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:[028.42: 028.63]:85:7.072.2 | - |
dc.subject | Педагогіка | uk_UA |
dc.subject | митець | uk_UA |
dc.subject | інформаційне покоління | uk_UA |
dc.subject | класичне образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | цифрове образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | арт-педагогіка | uk_UA |
dc.title | Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі | uk_UA |
dc.title.alternative | Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
MITEZ_20_SS.pdf | 310,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.