Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T09:09:44Z | - |
dc.date.available | 2021-12-14T09:09:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Пічкур М. О. Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Умань: ВПЦ «Візаві». 2021. Вип. 1 (5). С. 52–62. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-6258 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396 | - |
dc.description | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234768 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.013:74(477) | - |
dc.subject | Педагогіка | uk_UA |
dc.subject | професійно-художня освіт | uk_UA |
dc.subject | парадигма | uk_UA |
dc.subject | традиція | uk_UA |
dc.subject | образотворча підготовка | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці мистецьких спеціальностей | uk_UA |
dc.title | Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
SUZASNA_21_SS.pdf | 568,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.