Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2021-12-14T09:09:44Z-
dc.date.available2021-12-14T09:09:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПічкур М. О. Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Умань: ВПЦ «Візаві». 2021. Вип. 1 (5). С. 52–62.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396-
dc.descriptionhttp://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234768uk_UA
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013:74(477)-
dc.subjectПедагогікаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-художня освітuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectтрадиціяuk_UA
dc.subjectобразотворча підготовкаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці мистецьких спеціальностейuk_UA
dc.titleСучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
SUZASNA_21_SS.pdf568,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.