Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
Title: Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми
Authors: Пічкур, Микола Олександрович
Keywords: Педагогіка
професійно-художня освіт
парадигма
традиція
образотворча підготовка
цифровізація
інформаційні технології
майбутні фахівці мистецьких спеціальностей
Issue Date: 2021
Publisher: Умань: ВПЦ «Візаві»
Citation: Пічкур М. О. Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Умань: ВПЦ «Візаві». 2021. Вип. 1 (5). С. 52–62.
Series/Report no.: УДК;37.013:74(477)
Abstract: У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах.
Description: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234768
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
ISSN: 2706-6258
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File SizeFormat 
SUZASNA_21_SS.pdf568,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.