Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадзівіл, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-12-21T09:56:01Z-
dc.date.available2021-12-21T09:56:01Z-
dc.date.issued2021-03-29-
dc.identifier.citationРадзівіл Т. А. Формування готовності концертної програми інструменталістів до публічного естрадного виступу. Інноваційна педагогіка. Херсон: Видавничий дім «Гельветика». 2021. Вип. 33. Т. 1. С. 100–103.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14431-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2021/33/part_1/22.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із важливих проблем підготовки солістів-виконавців – формуванню готовності концертної програми інструменталістів до публічного естрадного виступу. Автором обґрунтовується сутність і структурні компоненти вказаного процесу. Основна увага зосереджується на етапах формування готовності кожного музичного твору до концертного виконання (попереднє ознайомлення з музичним твором; детальний розбір музичної форми та засобів виразності музичного твору, необхідних для втілення художнього образу; технічне опанування музичного твору; індивідуальна інтерпретація музичного твору; підготовка музичного твору до виконання на естраді) та особливостях процесу формування готовності концертної програми інструменталістів до публічного естрадного виступу. Висвітлюється необхідність чіткого усвідомлення жанру і стилю кожного музичного твору, а також особливостей епохи, у яку його було створено; прочитання музичного твору для натхненного уявлення про його художній образ. Обґрунтовується важливість детального опанування музичної форми твору за дедуктивним методом від загального до часткового у контексті форми, тонального плану, мелодики, гармонії, ритму, метру, штрихів, динаміки, агогіки. Звертається увага на технічне освоєння музичного твору, що сприяє професійному зростанню і збагаченню виконавської техніки інструменталіста та уможливлює розвиток утилітарних емоцій. Розкривається сутність індивідуальної виконавської інтерпретації музичних творів та її вплив на слухача. Висвітлюється завершальний етап формування готовності музичного твору до публічного виконання на естраді та вказуються ознаки, які визначають готовність музичного твору до концертного виступу. Зазначаються дії, які сприяють якісному формуванню готовності концертної програми інструменталіста до публічного естрадного виступуuk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to one of the important soloists’ preparation problems – readiness formation of the instrumentalists’ concert program for public variety performance. The author substantiates the essence and structural components of this process. The main attention is focused on the stages of readiness formation of each musical work for concert performance (preliminary acquaintance with a musical work; detailed analysis of a musical form and means of expression of a musical work necessary for the embodiment of an artistic image; technical mastering of a musical work; individual interpretation of a musical work; performance on the stage) and features of the readiness forming process of the instrumentalists’ concert program for public variety performance. A clear understanding of the genre and style of each piece of music, as well as the features of the era in which it was created, and reading a piece of music for an inspired idea of its artistic image, are highlighted in the article. The importance of detailed mastery of the musical form of the work by the deductive method is substantiated: from general to part in the context of form, tonal plan, melody, harmony, rhythm, meter, strokes, dynamics, agogics, etc. Attention is paid to the technical development of the musical work, which promotes the professional growth and enrichment of the instrumentalist’s performance technique and enables the development of utilitarian emotions. The essence of individual performance interpretation of musical works and its influence on the listener is revealed. The final stage of the readiness forming of a musical work for public performance on the stage is highlighted and the signs that determine the readiness of a musical work for a concert performance are indicated. Finally, there are actions that contribute to the qualitative readiness formation of the instrumentalist’s concert program for a public variety performance.uk_UA
dc.publisherХерсон: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;781.6]:785.6:792.7-
dc.subjectготовність концертної програми інструменталістівuk_UA
dc.subjectпублічний естрадний виступuk_UA
dc.subjectвиконавська технікаuk_UA
dc.subjectвиконавська майстерністьuk_UA
dc.subjectконцертновиконавська діяльністьuk_UA
dc.subjectзасоби музичної виразностіuk_UA
dc.subjectвивчення музичних творівuk_UA
dc.subjectіндивідуальна інтерпретація музичних творівuk_UA
dc.titleФормування готовності концертної програми інструменталістів до публічного естрадного виступуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.