Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-31T21:43:07Z-
dc.date.available2022-01-31T21:43:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЦимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ PEDAGOGICAL SCIENCES. 2021. С. 65-72uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14466-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість застосування інформаційно-компетентнісного критерію у визначенні готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності. Вказано, що впровадження безбар 'єрного середовища у закладах освіти вимагає застосування нових рівнів діагностики готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів. У процесі дослідження готовності до професійної діяльності за інформаційнокомпетентні сним критерієм здобувач вищої освіти в процесі вивчення дисциплін занурювався в освітнє середовище інноваційного типу, яке включає систему дидактичних матеріалів і дій викладача у єдиному комплексі. Визначено критерії для оперативного оцінювання результатів і оцінювання ефективності експериментальної роботи: засвоєння студентами професійних знань на різних рівнях: інформаційнозмістовому; процесуально-практичному; розумінні змісту й сенсу знань, мотивів діяльності, що характеризують ставлення до майбутньої професії і до професійних знань та вмінь.uk_UA
dc.publisherГлухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:376-056.264-051-
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх логопедів,uk_UA
dc.subjectінформаційно-компетентнісний критерій,uk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльності.uk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Застосування інформаційно-компетентнісного критерію.pdf652,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.