Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14466
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Бабій, Інна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T21:43:07Z | - |
dc.date.available | 2022-01-31T21:43:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Цимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ PEDAGOGICAL SCIENCES. 2021. С. 65-72 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14466 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано важливість застосування інформаційно-компетентнісного критерію у визначенні готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності. Вказано, що впровадження безбар 'єрного середовища у закладах освіти вимагає застосування нових рівнів діагностики готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів. У процесі дослідження готовності до професійної діяльності за інформаційнокомпетентні сним критерієм здобувач вищої освіти в процесі вивчення дисциплін занурювався в освітнє середовище інноваційного типу, яке включає систему дидактичних матеріалів і дій викладача у єдиному комплексі. Визначено критерії для оперативного оцінювання результатів і оцінювання ефективності експериментальної роботи: засвоєння студентами професійних знань на різних рівнях: інформаційнозмістовому; процесуально-практичному; розумінні змісту й сенсу знань, мотивів діяльності, що характеризують ставлення до майбутньої професії і до професійних знань та вмінь. | uk_UA |
dc.publisher | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:376-056.264-051 | - |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх логопедів, | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-компетентнісний критерій, | uk_UA |
dc.subject | готовність до професійної діяльності. | uk_UA |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Застосування інформаційно-компетентнісного критерію.pdf | 652,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.