Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14466
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна
Бабій, Інна Володимирівна
Keywords: професійна діяльність
підготовка майбутніх логопедів,
інформаційно-компетентнісний критерій,
готовність до професійної діяльності.
Issue Date: 2021
Publisher: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Citation: Цимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ PEDAGOGICAL SCIENCES. 2021. С. 65-72
Series/Report no.: УДК;378.018.8:376-056.264-051
Abstract: У статті обґрунтовано важливість застосування інформаційно-компетентнісного критерію у визначенні готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності. Вказано, що впровадження безбар 'єрного середовища у закладах освіти вимагає застосування нових рівнів діагностики готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів. У процесі дослідження готовності до професійної діяльності за інформаційнокомпетентні сним критерієм здобувач вищої освіти в процесі вивчення дисциплін занурювався в освітнє середовище інноваційного типу, яке включає систему дидактичних матеріалів і дій викладача у єдиному комплексі. Визначено критерії для оперативного оцінювання результатів і оцінювання ефективності експериментальної роботи: засвоєння студентами професійних знань на різних рівнях: інформаційнозмістовому; процесуально-практичному; розумінні змісту й сенсу знань, мотивів діяльності, що характеризують ставлення до майбутньої професії і до професійних знань та вмінь.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14466
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.