Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14469
Назва: СІМЕЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ПРОГРАМИ СУПРОВОДУ: РАННЄ ВТРУЧАННЯ
Автори: Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна
Ключові слова: раннє втручання
програма раннього втручання
міждисциплінарна команда супроводу
принципи раннього втручання
алгоритмізація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Цимбал-Слатвінська С. В. СІМЕЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ПРОГРАМИ СУПРОВОДУ: РАННЄ ВТРУЧАННЯ. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика». 2021. - Вип. 36. Том 3. С. 244-249.
Серія/номер: УДК;378.018.8:376-056.264-051
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто перспективи та проблеми впровадження практик раннього втручання в освітній простір України. Вказано, що послуга раннього втручання нині має фрагментарний характер, недосконаюю є модерації та логістика отримання такої послуги родинами, в яких виховується дитина з особливими освітніми потребами Доведено, що створення національної платформи раннього втручання дасть можливість побудувати безбар 'єрну та ефективну співпрацю між громадами та урядам щодо системного підходу до впровадження послуг раннього втручання. Запропоновано використати досвід піхотного проекту щодо проведення онлайнанкетування, своєрідного скринінг-тесту на єдиній платформі раннього втручання, що дозволить за необхідності вчасно звернутися за допомогою, а запровадження такої платформи допомогчо б у модерації подальших дій батьків та логістиці отримання такої послуги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14469
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.