Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14472
Назва: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРОВЕДЕННЯ ХІМІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Совгіра, Світлана Василівна
Гичко, Вероніка Сергіївна
Ключові слова: хімічний експеримент
природничі дисципліни
інноваційні методи
майбутні вчителі
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Умань: «Сочінський М. М.»
Бібліографічний опис: Совгіра С. В., Гичко В. С. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ. Вип. 23 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [редкол.: В. П. Миколайко, О. В. Браславська, Р. А. Якимчук та ін.] ; відп. за вип. С. В. Совгіра. – Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2020. – С.175-179
Серія/номер: УДК;574(06)
Короткий огляд (реферат): Уніфіковано класифікацію навчального хімічного експерименту з огляду на основні типи, види та форми його проведення, які є основними, оскільки, найчастіше використовуються вчителем сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Саме вони становлять зміст формування вмінь проведення навчального хімічного експерименту майбутніми вчителями природничих дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14472
ISBN: 978-966-304-378-4
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
наук записки 23_removed (1).pdf328,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.