Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПачева, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-04-20T09:54:17Z-
dc.date.available2022-04-20T09:54:17Z-
dc.date.issued2021-10-29-
dc.identifier.citationПачева Н. О. Особливості процесу маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 57–60.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14524-
dc.descriptionhttps://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/uk_UA
dc.description.abstractРеалії сьогодення показують, що менеджмент охоплює всі сфери життя суспільства. В умовах конкуренції виробники товарів та послуг зацікавлені в ефективному управлінні маркетинговою діяльністю та якісно новому підході до управління виробництвом і збутом. Виникає стратегічна потреба застосовувати інноваційний підхід в управлінні виробництвом і збутом на основі принципів маркетингу і менеджменту. Саме маркетинговий менеджмент з урахуванням принципів сталого розвиту має на меті сформувати навички планувати, організовувати, мотивувати та контролювати маркетингову діяльність підприємства, зміцнити економічну діяльність та підприємницький дух, розширити бізнес.uk_UA
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;005.32-
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Пачева Н.О., Луцьк жовтень 2021.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.