Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14524
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Authors: Пачева, Наталія Олександрівна
Keywords: менеджмент
управління
маркетинговий менеджмент
процес
організація
підприємство
маркетинг
Issue Date: 29-Oct-2021
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Пачева Н. О. Особливості процесу маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 57–60.
Series/Report no.: УДК;005.32
Abstract: Реалії сьогодення показують, що менеджмент охоплює всі сфери життя суспільства. В умовах конкуренції виробники товарів та послуг зацікавлені в ефективному управлінні маркетинговою діяльністю та якісно новому підході до управління виробництвом і збутом. Виникає стратегічна потреба застосовувати інноваційний підхід в управлінні виробництвом і збутом на основі принципів маркетингу і менеджменту. Саме маркетинговий менеджмент з урахуванням принципів сталого розвиту має на меті сформувати навички планувати, організовувати, мотивувати та контролювати маркетингову діяльність підприємства, зміцнити економічну діяльність та підприємницький дух, розширити бізнес.
Description: https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14524
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Тези Пачева Н.О., Луцьк жовтень 2021.pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.