Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14529
Назва: Управління Інтернет-маркетингом
Автори: Пачева, Наталія Олександрівна
Ключові слова: інтернет-маркетинг
маркетинг
управління
організація
інтернет
продажі
замовлення
послуги
Дата публікації: 19-кві-2018
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Пачева Н.О. Управління Інтернет-маркетингом. Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Умань, 19 квітня 2018 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. С. 100-102.
Короткий огляд (реферат): Існує багато способів ефективного просування бізнесу чи бренду (продукції /послуг) один з найефективніших на сьогоднішній день є збільшення кількості продаж/надання послуг через Інтернет. Головним завданням управління Інтернет-маркетингом – одержати найбільший ефект від користувачів сайту.
Опис: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25734/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C%2019.04.18.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14529
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Пачева Н.О. 19.04.18.pdf4,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.