Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14620
Назва: | NEW TENDENCIES OF EFL TEACHER TRAINING AT UKRAINIAN UNIVERSITIES: BRITISH COUNCIL PROJECT IMPLEMENTATION |
Інші назви: | Нові тенденції підготовки вчителів англійської мови в українських університетах:реалізація проекту Британської Рди |
Автори: | Гембарук, Алла Степанівна Колісніченко, Ангеліна Іванівна Коляда, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | tendencies British Council programs English as a foreign language, teacher training course, educational reforms |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | еклектронне видання |
Бібліографічний опис: | Kolisnichenko, A., Koliada, N., & Gembaruk, A. New Tendencies of EFL Teacher Training at Ukrainian Universities: British Council Project Implementation. Studies in Comparative Education. Uman, 2021. Vol. 2. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються заходи реформування освіти в Україні з акцентом на нові тенденції формальної освіти вчителів іноземної мови. Розглядаються новітні документи та визначаються перспективи їх впровадження в українську вищу педагогічну освіту. Велика увага приділяється положенням, та іншим документам, затвердженим Міністерством освіти і науки України. У статті описано програму «Шкільний вчитель нового покоління», яка впроваджується в кількох українських університетах. Аналіз вимог до кваліфікації майбутніх вчителів іноземних мов та огляд останніх проєктів, програм і планів дозволили вказати тенденції розвитку педагогічної освіти та окреслити їх вплив на підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов. У цій статті визначено наступний перелік: впровадження нових підходів; державний моніторинг і підтримка; підтримка нових у професії вчителів; підвищення кваліфікації вчителів; широка співпраця освіти і науки; співпраця між освітянами різних етапів навчального процесу. Запропоновані авторкою нові тенденцій у навчанні майбутніх учителів іноземних мов узагальнюють академічні зусилля українських освітян, демонструють прогресивний досвід та можуть бути корисними для визначення подальших перспектив формальної освіти вчителів іноземних мов в Україні. |
Опис: | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/256232/253337 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14620 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
250299-Article Text-574486-1-10-20211230.pdf | 530,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.